Pixel Ate Me voor macOS is een eenvoudige tool om afbeeldingen te pixeleren met vaste afmetingen, en effecten toe te voegen
Maak sprites van afbeeldingen en foto's
Pixel Ate Me is een eenvoudige tool om afbeeldingen te pixeleren met vaste afmetingen, en effecten toe te voegen. Gepixeleerde afbeeldingen kunnen worden gebruikt als sprites in games, voor websites, digitale kunst en andere doeleinden zoals prototyping.
Het maken van pixel art voor games kan lastig zijn. Helemaal als je sprites of sprite sheets maakt voor games, dan moet de afbeelding vaste afmetingen hebben. Veel andere pixelator apps kunnen wel pixeleren maar het eindresulataat moet dan nog geschaald worden, waarbij het exacte aantal pixels weer verloren gaat. Met Pixel Ate Me bepaalt de vaste canvasmaat de pixelering, in plaats van andersom.
Heb je een 16x32 karater sprite nodig? Sleep je afbeelding naar Pixel Ate Me en zet de canvasmaat op 16x32. Het eindresultaat is dan altijd een 16x32 afbeelding, ongeacht de effecten die je ondertussen nog toevoegt.
Mogelijkheden
• pixeleer elke stilstaande afbeelding of foto: JPG, PNG, GIF, BMP, SVG, TIFF, WEBP
• behoud transparantie
• voeg omlijning toe in elke kleur
• vul de achtergrond op in elke kleur colour of behoud transparantie
• voeg kleurverzadiging, helderheid of contrast toe
• exporteer eenvoudig het resultaat als: PNG, JPG, BMP, TIFF, GIF
• quick export* om onmiddellijk de vorige export te overschrijven
• auto apply* om gewijzigde instellingen meteen toe te passen
• document-gebaseerde app, ondersteunt tabs
Let op:
* Quick export en Auto apply zijn alleen beschikbaar in de volledige versie. Een enkele, éénmalige In App Aankoop ontgrendelt deze functies voor altijd.