Support voor Weeralarm Nederland

 

 

Mijn abonnement is gestart of verlengd maar waarom zie ik nog steeds advertenties?

Als je een abonnement hebt om de advertenties te verwijderen dan kan het soms gebeuren dat je tóch advertenties ziet. Om dit op te lossen kan je het volgende proberen:

  • kies in de instellingen van de app voor “aankopen herstellen”.
  • als dat niet helpt, probeer de app dan geforceerd te stoppen en de app daarna weer op te starten.
  • als dat niet helpt kijk dan via deze link of het abonnement écht loopt. Dan kan je in elk geval zeker weten of het abonnement misschien verlopen is of niet.
  • als laatste kan je proberen om de app te verwijderen van je toestel en deze opnieuw te downloaden in de App Store via deze link. De abonnementen worden dan hersteld.

Hoe kan ik de advertenties uitzetten?

Voor een jaarlijks klein bedrag kan je alle advertenties uitzetten. Om de advertenties uit te zetten ga je naar de instellingen in de Weeralarm Nederland app. Tik op het tandwiel icoontje om naar de instellingen te gaan. Tik dan op de optie "Verwijder advertenties".

Hoe kan ik het automatisch verlengen van mijn abonnement uitzetten?

Als je niet wil dat je abonnement om de advertenties uit te zetten automatisch verlengd wordt, ga je naar de instellingen (tik op het tandwiel icoon) en kies dan voor "Abonnement beheren".

De App Store app wordt geopend en het abonnement kan daar worden geannuleerd. Bij annuleren blijft het abonnement actief tot het einde van de looptijd en daarna stopt het vanzelf.

Hoe kan ik op meerdere toestellen mijn abonnement gebruiken?

Het abonnement om de advertenties uit te zetten is gekoppeld aan je Apple ID, en niet beperkt tot 1 toestel. Als je een abonnement voor het verwijderen van de advertenties hebt aangeschaft op een toestel, kan je het op alle andere toestellen ook activeren door in de instellingen (tik op het tandwiel icoon) te kiezen voor "Aankopen herstellen".